Rehabilitace

Kryoterapie

Kryoterapie je forma rehabilitace pomocí tepelné terapie, která je využívána především po operačních zákrocích, při otocích, zraněních, podvrtnutí, pohmoždění apod. Při léčbě využíváme nejmodernější přístroj ZAMAR, který je novinkou v této oblasti.

Tento přístroj funguje na bázi kombinované tepelné terapie a to buď ohříváním, ochlazováním anebo kombinací teplot na postiženém místě s mírnou masáží s nastavitelnou intenzitou. Rozmezí nastavení teplot je možné od 0 až do 42 stupňů celsia.

Fyzikální terapie

Oblíbená terapie, jenž využívá různé druhy elektrických proudů, které zlepšují prokrvení tkání, uvolňují napětí svalů nebo je naopak posilují. Působí proti bolesti a zánětu. Typ elektroléčebné procedury se volí podle převažujícího typu onemocnění. Je možné léčit choroby pohybového aparátu, poruchy prokrvení, zánětlivá a degenerativní onemocnění, pooperační stavy, kožní problémy apod.

Hilterapie

Hilterapie je ideální volbou pro léčbu bolestivých zánětlivých patologií, které postihují kolena, ramena, boky, kotníky, páteř, ruce a svaly. V rehabilitační terapii pro léčbu deformací, šlachových lézí, tendinitidy, burzitidy a traumat. Hilterapie podporuje rychlé a progresivní snížení bolesti a následnou časnou rehabilitaci.

Pro hilterapii používáme přístroj, resp. laserový systém pracující s patentovým HILT pulsem, který představuje novou léčebně-terapeutickou metodu pro hluboko uložené záněty (už po prvním sezení jsou výrazně potlačené projevy bolesti). Jde o léčbu s rychlým nástupem účinku a s dlouhotrvajícím efektem. Terapie HILT má účinek biostimulační, anti-zánětlivý a bolest redukující.
Více informací naleznete zde.

SM systém

Spirální stabilizace neboli SM systém je unikátní rehabilitační metoda vyvíjená a zdokonalovaná již 40 let na základech práce MUDr. Richarda Smíška .
Je založená na procvičování pomocí sestavy cviků, které pomáhají aktivovat svalové řetězce.
Cvičení pomáhá nejen proti bolesti zad, ale funguje také jako prevence.
Více informací naleznete zde.